علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

شیطونک عمه

علی آقا حرف میزنه...

1392/2/16 11:09
نویسنده : عمه علی
234 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــلام ســـــــــــــــلام ســـــــــــــلام به بهترین پسر دنیا....

چند وقت نبودم...ببشخید عمه...

شما داری بزرگ میشی قشنگ حرف میزنی...

میگی :

خوش مزه است...

پاشو...

کلید...

ماشین...

ماشین بابا علیه....

جی جی...منظورت گنجشکه!!!!!!

وووو.....

خیلی قشنگ حرف میزنی ادم دلش میخواد فشارت بده ولی خوب نمیشه که نمیزاری...

فرار میکنی ......الان من خونتونم دارم برات مینویسم

شما هم داری شیطونی میکنی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میترا
12 خرداد 92 19:35
اخی.....عزیزم. تو عید دیدمش...ببخشید یه ذره دیر اومدم............چرا دیگه اپ نمینی؟؟؟
میترا
21 خرداد 92 20:50
فاطمه من میترا دختر داییتم دیونه
الی مامی آراد
9 تیر 92 20:21
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیطونک عمه می باشد