علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

شیطونک عمه

علی بـــــــزرگ شده...آقا شده...

1392/4/9 19:46
نویسنده : عمه علی
256 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــلام ...

خوبی عمه؟؟؟ بخدا اصن وقت نمیشد که بیام...بنده رو ببخش...

من انقدره تو رو دوس دارم که نگو...........

حالا از تو بگم...

مشالا..بزرگ شدی ...

قشنگ حرف میزنی...همه کلماتو خیلی قشنگ میگی...

حتی بهت میگم بگو قستنطنیه خیلی قشنگ با زبون خودت میگی...!!!!!!!!!!

(از الان باهات کلمات سخت کار میکنم!)البته مامانت اینو بهت یاد داد

هر کاری هم که میگم بکن..میگی علی بلده...!!!

کلا من عاشقتم...

الانم یه عکس خوشگل ازت میزارم...راستی چند روز پیش عروسی خالت بود..انقد شیطنت کردی که

نگوووووووووووو...بعدشم هی میگی: مریم عروس شد...میثم عروس شد!!!!!!!!!!!

فدای تو بشم من که نمیدونی داماد شد نه عروس.....

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

niusha
5 مرداد 92 16:59
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیطونک عمه می باشد