علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

شیطونک عمه

علی و بوساش ...

1391/8/24 17:53
نویسنده : عمه علی
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااام سلااااااااااااااام ١٠٠ تا سلااااااااااااااام به علی آقای خودم چطوری عمه؟؟؟؟ من نبودم ولی

به وبلاگت سر میزدم الان اومدم تا کلی از شیرین زبونیاتو و شیطنتات بگم....الاهی من فدات شم چپ                

میری راست میری میگی (انه اییا) ترجمه شده (عمه بیا) همش دوست داری باهات بازی کنم منم  پات

 میامو بازی میکنم تازه میای پشتم و دستتو میندازی دور گردنم که کولت کنم!!!!! توقعاتی داری از

عمه تا؟؟؟؟؟؟.......اهان چند روز پیش خونه ما بودی من که از مدرسه اومدم با هم یکم بازی کردیم من

 رفتم سر تختم دراز کشیدم جناب عالی رفتی مجله رو آوردی دادی دسته من و با اون زبون خوشگلت

 میفهموندی که برات بخونمش بعد کنارم دراز کشیدی من هر عکسی که بهت نشون میدادم و برات

 درباره اش حرف میزدم تو شیشه رو از تو دهنت در میاوردی و منو بوس میکردی اخ علی از انقد بهم حال

 میداد بعدش شیشه تو میگرفتی طرف دهنمو به زبون خودت میگفتی بخور ااااااااااخ من فدات شم که

 تعارف میکنی الانم قراره شام بیاید خونه ما امشب تولد بابا حامدته....مامانی هم شام ته چین اسفناج

                          درست کرده که من خیلی بدم میاد ولی دستش درد نکنه برم یکم کمکش کنم تا تو بیای ...............دوست دارم هوار تا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیطونک عمه می باشد