علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

شیطونک عمه

علی کوچولو آهنگ گوش میده ...

1391/2/4 22:41
نویسنده : عمه علی
277 بازدید
اشتراک گذاری

ااااااااااااااااخ من فدات شم وروجک....چقدر تو نازو شیطونی.....niniweblog.com

میخوام از اتفاق های امروز برات بگم...........اووووووم.........از کجا شروع کنم؟؟؟؟؟ اهان.....

امروز وقتی از مدرسه اومدم خونه ...شما اومدی پیشم کلی اتیش سوزوندی الانم که راه میری کسی به

 گرد پاتم نمیرسه و زودی از محل حادثه فرار میکنی....روی تختم خوابیده بودم داشتم  آهنگ گوش میدادم

که مامانی صدام کرد رفتم پیش مامانی وقتی برگشتم دیدم گوشیمو گذاشتی روی گوشتو داری آهنگ گوش

 میدی تازه دستتم تکون میدادی .....اااااااااخ من قربونت برم عشقم تازه دستم میزنی........ خب الام

 میخوام چند تا عکس از جیگرم بزام ....

.

نگا چیجوری خوابیده........وای من قربونت برم تو مایه های خودم میخوابی ...مژه

پاهاشو نگا کنید اااااااااااخ خدا...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمدمهدی
1 تیر 91 14:04
سلام کاکل زری به منم سر بزنی


چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیطونک عمه می باشد