علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

شیطونک عمه

علی آقا حرف میزنه ...

1391/2/27 12:28
نویسنده : عمه علی
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااام پسره خوب...خوفی عمه ؟؟؟؟؟؟شرمنده که چند روز نیومدم وبلاگت اخه امتحان دارم عزیزم

 الانم تازه از از سر امتحان اومدم دیشب تا٢ بیدار بودم صبح ام ٥ بیدار شدم تقریبا در حال بیهوش شدنم.....

خب میخوام یکم از حرف زدنت بگم... عزیز دل من برا خودش حرف میزنه  و با خودش اختلات میکنه ما هم که

 چیزی حالیمون نمیشه هر چی میگی میگیم باشه باشه.....

اما..............

اما این که به من میگی....( انه) یعنی عمه

به بابا جونتم  که میگی بابا

به مامان جونتم  که مامان 

تلفن و بر میداری میزاری در گوشتو میگی ( ادو ) یعنی الو.......

تا یکی دست میزنه شروع میکنی به رقصیدن و اون دستای کوچولوتو تکون میدی ودست میزنیniniweblog.com

اهان راستی نمیدونم چه علاقه ای به  مهر داری ما مجبوریم وقتی نماز میخونیم مهر و بگیریم تو

 دستمون تا جنابالی نگیری و در بری و ما بی مهر بمونیم ...

تازه مهرو میزاری در گوشتو میگی ادووووووو.... آخه گلم مهر مگه تلفنه؟؟؟؟

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

منا
7 خرداد 91 15:04
سلام عزیز دلم مرسی که نظر میزاری وبلاگ قشنگی داری از اون قشنگتر آقا علی نازه
خداحفظش کنه خیلی خوشکله
من لینکت کردم اگه دوس داشتی توأم لینک کن که همیشه به همدیگه سر بزنیم
راستی چند سالته؟از کجایی؟
بوووووووووووس
علی گل و ببوس


سلام مرسی اومدی وبلاگ علی آقا من 17 سالمه و از تهران
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیطونک عمه می باشد